.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آمادگی 21 استان برای خرید مرکبات مازندران

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: تاکنون 21 استان کشور برای خرید مرکبات مازندران اعلام آمادگی کردند.

به گزارش
شمال نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، مرتضی هاشم‌پور اظهار داشت: تاکنون بالغ بر 20 هزار تن پرتقال تامسون از کشاورزان از سوی اتحادیه باغداران مازندران خریداری و ذخیره‌سازی شده است.
وی با اشاره به اینکه 21 استان برای خرید مرکبات استان به میزان 40 هزار تن اعلام آمادگی کردند، ابراز داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران نیز آماده خرید و ذخیره‌سازی مرکبات و میوه‌های تولیدی از باغداران مازندرانی است.
هاشم‌پور گفت: براساس هماهنگی‌های انجام شده با استانداری مازندران، سازمان جهاد کشاورزی استان، اتحادیه باغداران مازندران برای خرید و ذخیره‌سازی متمرکز 50 هزار تن پرتقال در سال‌جاری و توزیع در ایام پایانی سال به سراسر کشور برنامه‌ریزی‌های شده است.
وی با اشاره به اینکه تاکنون با 130 مباشر تامین ذخیره‌ساز پرتقال از سوی اتحادیه باغداران استان قرارداد بسته شده است، تصریح کرد: 170 میلیارد ریال تسهیلات نیز هم اکنون برای خرید و ذخیره سازی پرتقال در نظر گرفته شده است.
هاشم پور در پایان تصریح کرد: پرتقال‌های ذخیره‌سازی شده برای توزیع در ایام پایانی سال‌جاری از تاریخ 25 بهمن‌ماه به سراسر کشور ارسال می‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.